Zo krijg je kanjers van klanten

Wil jij ook klanten aan gaan trekken die echt bij je passen?

Klanten waarvan je weet dat jij ze echt verder kunt helpen?

Klanten waar jij blij van wordt?

Wil jij dus ook kanjers van klanten?

De basis van jouw business en jouw zichtbaarheid is je WIE.

Of eigenlijk 2 keer WIE: Zowel je ideale klant, als je eigen superpowers zijn van essentieel belang.

Of je nu gaat bloggen of gaat schrijven voor je site of social media: Het is cruciaal dat je je ideale klant kent. Haar woorden, haar pijn, haar verlangen, want alleen zo kun je haar echt aanspreken*.

En daarnaast moet je weten en kunnen laten zien wat jou onderscheidt van al die anderen in jouw vakgebied. Wat maakt jou uniek?

Maar dat is nog niet zo eenvoudig om in je eentje uit te zoeken!

Want:

  • Wie is dat nu precies, jouw ideale klant?
  • Wat moet je van haar weten om haar aan te kunnen spreken?
  • Waar ligt ze van wakker?
  • Wat wil ze nu echt?
  • Welke woorden passen bij haar? 
En hoe laat je merken dat jij dé persoon bent om haar te helpen? Wat zijn jouw SUPERPOWERS?

Nachten kun je er van wakker liggen, dagenlang proberen het op papier te krijgen. Uren en uren broeden, maar hoe maak je de keuze? Hoe vind je nu écht de woorden van jouw ideale klant? En hoe laat je jouw eigen talenten en kwaliteiten zien, zonder dat je op hoeft te scheppen?

Het goede nieuws? Je hóeft het niet alleen te doen. Wij gaan SAMEN ontdekken wie jouw ideale klant is. 

We gaan een maand samen aan de slag.

Na deze maand:

  • Weet jij precies wie je ideale klant is
  • Weet je welke pijn en verlangens jouw ideale klant heeft (Pijn? Ja, ik leg je in dit traject precies uit waarom het belangrijk is om daarover te schrijven)
  • Weet jij welke woorden jij moet gebruiken om haar aan te spreken
  • Ken jij je ideale klant goed genoeg om haar steeds in je achterhoofd te houden als je schrijft

Maar niet alleen dat. Je leert ook: 

  • Waarom jij de uitgewezen persoon bent om jouw ideale klant verder te helpen
  • Wat jouw superpowers zijn en waarom het belangrijk is om die te weten
  • Hoe jij je écht kunt onderscheiden van al je 'concullega's'

Jouw investering om kanjers van klanten aan te gaan trekken is €297,- (ex. btw)

Wil jij nú beginnen om je ideale klant aan te gaan trekken?

Wanneer is dit voor jou:

  • Als jij, coach, therapeut, missie ondernemer, nog veel te weinig mensen aanspreekt met jouw blogs, posts of website
  • Als jij beseft dat je zult moeten kiezen voor je ideale klant om ze nu wél te bereiken en aan te gaan trekken
  • Als je eraan toe bent om hier echt voor te gaan (geen excuses meer)
  • Als je jouw superpowers niet alleen wilt leren kennen, maar ook wilt leren omarmen

* De meeste van mijn klanten hebben vrouwen als ideale klant, vandaar overal het woordje 'haar', uiteraard kan hier ook 'hem' voor in de plaats gezet worden.