ZO KRIJG JE KANJERS VAN KLANTEN

Leer jouw ideale klant en jouw superpowers kennen, zodat je kanjers van klanten aan gaat trekken.

Full screenExit full screen
Slider

Zo trek jij je ideale klant aan


Wil jij ook klanten aan gaan trekken die echt bij je passen?

Klanten waarvan je weet dat jij ze echt verder kunt helpen?

Klanten waar jij blij van wordt?

Wil jij dus ook kanjers van klanten?

De basis van jouw business en jouw zichtbaarheid is je WIE.

Of eigenlijk 2 keer WIE: Zowel je ideale klant, als je eigen superpowers zijn van essentieel belang.

Of je nu gaat bloggen of gaat schrijven voor je site of social media: Het is cruciaal dat je je ideale klant kent. Haar woorden, haar pijn, haar verlangen, want alleen zo kun je haar echt aanspreken*.

En daarnaast moet je weten en kunnen laten zien wat jou onderscheidt van al die anderen in jouw vakgebied. Wat maakt jou uniek?

Maar dat is nog niet zo eenvoudig om in je eentje uit te zoeken!

Want:

  • Wie is dat nu precies, jouw ideale klant?
  • Wat moet je van haar weten om haar aan te kunnen spreken?
  • Waar ligt ze van wakker?
  • Wat wil ze nu echt?
  • Welke woorden passen bij haar? 

En hoe laat je merken dat jij dé persoon bent om haar te helpen? Wat zijn jouw SUPERPOWERS?

Nachten kun je er van wakker liggen, dagenlang proberen het op papier te krijgen. Uren en uren broeden, maar hoe maak je de keuze? Hoe vind je nu écht de woorden van jouw ideale klant? En hoe laat je jouw eigen talenten en kwaliteiten zien, zonder dat je op hoeft te scheppen?

Het goede nieuws? Je hóeft het niet alleen te doen. Wij gaan SAMEN ontdekken wie jouw ideale klant is. 

Als jouw ideale klant ziet hoe goed jij haar kent, wil ze niets anders meer dan werken met jou

herken je dit?


Je weet ergens wel dat je een ideale klant moet hebben, of hebt er zelfs al een, maar je kunt je vinger niet op haar precieze pijn leggen

Op dit moment trek je nog veel te weinig (ideale) klanten aan. Je wilt ze dus écht gaan aanspreken.


Je weet niet goed welke woorden nu écht resoneren bij jouw ideale klant

Je komt er in je eentje echt niet meer uit en bent het worstelen meer dan zat!

Wat gaan we doen?


je ideale klant leren kennen alsof ze je beste vriendin is

Om je ideale klant echt aan te kunnen spreken, is het van essentieel belang dat je haar leert kennen alsof het je beste vriendin is.

Daar ga ik je bij helpen. Samen gaan we uitpluizen wie ze is, wat ze doet en vooral wat haar allergrootste pijnen en verlangens zijn.

We maken kennis met haar dromen en nachtmerries, haar gewoonten en alles wat er belangrijk voor is. Zodat jij voor altijd een plaatje in je hoofd hebt van wie ze precies is en je alles wat je doet kunt toetsen aan of het bij haar past.

DE JUISTE WOORDEN VINDEN

Jouw ideale klant wil zich op jouw site onmiddellijk gehoord en gezien voelen.

Ze wil weten dat jij haar begrijpt en dat jij de beste persoon bent voor haar.

Ale je er met jouw woorden steeds net een beetje naast zit, zal ze sneller wegklikken dan jij kan bewijzen dat jij dé persoon bent om haar verder te helpen.

Waarom jij?

Nu ken je je ideale klant, maar dan?

Hoe ga je haar bewijzen dat jij de allerbeste keuze bent voor haar? 

Hoe ga je laten zien dat jij haar het beste kan begeleiden bij haar stappen onderweg naar een beter leven?

Hier komen jouw superpowers aan bod. Ik ga je niet alleen leren welke, vaak verstopte, superpowers jij hebt, maar ook hoe je die op je site terug kunt laten komen. Zonder op te hoeven scheppen.


Wanneer is dit traject voor jou?


Dit traject is niet voor iedereen.

Het is bijvoorbeeld niet geschikt als jij nog hele bevolkingsgroepen wilt bedienen, in plaats van een specifieke klant.

Als je er dus nog niet aan toe bent om te kiezen, sla dan deze nog even over.

Ook is dit traject niet geschikt als je wilt blijven hangen in excuses en vast wilt houden aan je onzekerheid.

We gaan er samen namelijk echt voor, ik zet je niet alleen in beweging, maar we gaan samen ook zorgen dat jij gaat staan voor je superpowers, dus je houdt niet veel excuses over.

Dit traject is voor jou:

  • Als jij, coach, therapeut, missie ondernemer, nog veel te weinig mensen aanspreekt met jouw blogs, posts of website
  • Als jij begrijpt dat je zult moeten kiezen voor je ideale klant om ze nu wél te bereiken en aan te gaan trekken
  • Als je eraan toe bent om hier echt voor te gaan (geen excuses meer)
  • Als je jouw superpowers niet alleen wilt leren kennen, maar ook wilt leren omarmen

wat zeggen anderen over deze training?


Nadia heeft mij geholpen om mijn eigen kracht te vinden en te vertrouwen dat zelfs wanneer Nederlands niet mijn eigen taal is, ik me kan leren uiten door een mooie blog te schrijven.

Ik heb het blogcoaching traject als zeer waardevol en ondersteunend ervaren in mijn proces van zichtbaar worden. Na mijn burn-out periode voelde ik een grote behoefte om expressie te geven aan dat wat in me leeft door een blog te schrijven, maar ik had niet genoeg vertrouwen in dat ik het kan. Nadia heeft mij geholpen om mijn eigen kracht te vinden en te vertrouwen dat zelfs wanneer Nederlands niet mijn eigen taal is, ik me kan leren uiten door een mooie blog te schrijven. Ik heb de nodige handvaten en tools gekregen om aangrijpende blogberichten te kunnen schrijven zonder me zorgen te maken dat er fouten in zitten. Ik heb Nadia als een ondersteunende, flexibele, meedenkende, meevoelende, creatieve schrijfcoach ervaren. Ze was aanwezig, niet alleen met haar kennis en coaching, maar ook met haar hart en ziel. Dat hielp mij zo enorm om de stap te maken naar vertrouwen in het schrijven van mijn verhaal.

profile-pic
Vilija Jozone

Met jou weet ik door te pakken.

Bijzonder dat je op mijn pad terecht bent gekomen. Met jou weet ik door te pakken om mijn verhaal te delen en mijn missie om mensen te inspireren. Jij laat me in mijn waarde en helpt mij nog meer te ontwikkelen in mijn passie voor schrijven!

profile-pic
Carina

Ik kreeg de moed te gaan doen waar ik naar verlangde

Nadia heeft me door schrijfoefeningen geholpen om hetgeen wat er in mijn hart en hoofd zat aan gedachten, ervaringen en gevoelens te verbinden en op te schrijven in de vorm van een blog. Ik was aan het begin van het traject onzeker en chaotisch, naarmate ik begon te schrijven kwam er rust. Wat ik vooral voelde bij Nadia was een mix van nieuwsgierigheid en vertrouwen naar mij toe waardoor ik de moed kreeg om te gaan doen waar ik naar verlangde. Namelijk het schrijven over het omarmen van je (eigen) sensitiviteit als mens. Nadia is een zeer kundig als het gaat om het uiteen trekken van een stuk tekst en hierin de kern te zien en je te prikkelen om deze tot zijn recht te laten komen.

profile-pic
Chandrika

na deze maand


Ken jij je ideale klant


Je kent de ideale klant door en door, zodat je alles wat je doet kunt toetsen aan wat bij haar past.


Je kunt haar altijd in je achterhoofd houden, bij alles wat je schrijft.


Ken je haar exacte pijn


Je kent niet alleen haar pijn en verlangens (tijdens het traject leg ik uit waarom die zo belangrijk zijn), maar ook de woorden die ze gebruikt.


Zodat ze zich gezien, gehoord en begrepen voelt.


Ken jij je eigen talenten


Naast je ideale klant leer je jezelf veel beter kennen.

Je kent je talenten, je superpowers zoals ik ze altijd noem, en weet hoe je die kunt gebruiken om je ideale klant aan te trekken zonder op te hoeven scheppen of roeptoeteren.

Gaan we samen aan de slag?

Ga je met mij mee op reis naar het hart van jouw ideale klant?

Zodat je haar niet alleen aan gaat spreken, maar haar stukje bij beetje meer fan van jou maakt?

Zodat ze uiteindelijk niet meer kan wachten om met jou te gaan werken?